Bæredygtige materialer | Gratis levering | Dansk design

Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser - B2C (slutforbrugere)

Hvis du har behov for B2B betingelser bedes du kontakte os på B2B@carlottasvillage.com

Nedenstående betingelser gælder udelukkende for salg direkte til forbrugere (B2C) på siden www.carlottasvillage.dk. Siden ejes og administreres af:

Carlottas Village ApS
Østrupvej 23
8543 Hornslet
Tlf. 2115 6303
info@carlottasvillage.com

VAT: DK32948790

Bestillling & Betaling

Alle de viste priser er inklusive dansk moms.

Vi tager forbehold for tastefejl, pris- eller momsændringer, manglende eller forsinkede leverancer og udsolgte produkter.

Bestilling

Efter udtjekning modtager du en ordrebekræftelse på email. Hvis du ikke modtager din ordrebekræftelse indenfor få timer, beder vi dig kontakte os på service@carlottasvillage.com.

Betalingsmåder

Vi accepterer følgende betalingsmåder: VISA/Dankort, Mobilepay, Viabill, Mastercard, American Express, Maestro, iDEAL, Bancontact, Shop Pay, Apple Pay, Google Pay og PayPal.

Ved betaling med debetkort (Mastercard Debit & Maestro) bliver betalingen reserveret på dit kort i henhold til den aftale, du har på kortet, indtil vi gennemfører eller afviser betalingen.

Når du bestiller produkter, som er fremstillet specielt til din ordre som briller monteret med glas i din styrke, farvede glas eller filtre (for eksempel blåt lys filter), trækker vi betalingen på dit kort, når du godkender købet i udtjekningen.

Når du bestiller lagervarer som brillestel uden glas og/eller tilbehør, trækker vi betalingen, når din ordre bliver afsendt.

Levering

Vi leverer til adresser i:

Australien, Belgien, Bulgarien, Canada, Cypern, Danmark, Estland, Finland, Holland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Irland, Israel, Italien, Luxembourg, Malta, Malaysia, New Zealand, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, USA, Taiwan og Tyrkiet.

For lagervarer som et brillestel uden glas kan du forvente en leveringstid på 2-5 hverdage afhængig af din lokation.

For ordrer lavet specielt til dig (se ovenfor) kan du forvente levering indenfor cirka to uger afhængig af, hvad det er du har bestilt.

I Danmark tilbyder vi levering med PostNord til deres afhentningssteder. Udenfor Danmark tilbyder vi levering med kurer (DHL eller UPS) til udvalgte afhentningssteder. Disse leveringer er gratis ved ordrer over 500 DKK. Du kan tilkøbe hjemmelevering - prisen vil fremgå under valg af forsendelsesmetode.

Se mere om forsendelse og priser her: https://carlottasvillage.com/pages/handling-shipping

Returnering

Hvis du har købt et brillestel uden glas kan du returnere et produkt købt på www.carlottasvillage.dk indenfor 30 dage fra den dag, du modtog det.

Hvis den sidste dag af de 30 dage er i en weekend eller på en helligdag udvides returperioden til førstkommende hverdag. Du skal give os besked om din returnering indenfor denne periode.

Undtagelser fra returnering

Det er ikke muligt at returnere produkter, som er lavet specielt til dig og som har en distinkt personlig karakter som eksempelvis glas lavet til en bestemt brille efter dit valg, med dine styrker eller med farver og/eller filtre, du har valgt.

Rensevæsker og -klude kan af hygiejniske årsager ikke returneres, hvis forseglingen på pakningen er brudt.

Hvordan du returnerer produkter

Hvis du ønsker at returnere et produkt bedes du udfylde return form.

Du kan ikke returnere et produkt ved at nægte at modtage det eller undlade at afhente det. Du er nødt til at udfylde formularen i linket ovenfor. Linket vil også informere dig om, hvordan du returnerer produktet.

Vi accepterer ikke returneringer til pakkebokse og "modtager betaler ordrer".

Du skal selv betale for returfragten.

Refundering af returnerede produkter

Når du returnerer et produkt refunderer vi det beløb, vi har modtaget fra dig, fratrukket eventuelle tilvalgte leveringsomkostninger.

Vi refunderer beløbet så hurtigt som muligt, til det betalingskort, du har brugt ved købet. Vi forbeholder os ret til at vente med udbetalingen, til vi har modtaget produktet retur og kontrolleret, at det er i den forventede stand (se nedenfor).

Produktets og emballagens stand ved returnering

Du er kun ansvarlig for en mulig forringelse af et produkts værdi, hvis du har behandlet det på anden måde end den, der er nødvendig for at se og afprøve produktet på samme måde, som du ville gøre i en fysisk forretning.

Forseglede produkter som rensevæsker og -klude skal returneres i den uåbnede og forseglede pakning af hygiejniske årsager.

Du skal returnere produktet i den originale emballage. Hvis emballagen er ødelagt kan det muligvis forringe produktets værdi. Forringelsen vil blive fratrukket det beløb, du skal have refunderet.

Sørg venligst for, at produktet er pakket forsvarligt ind, før du sender det. Brug gerne den samme æske, som du har modtaget det i.

Du har ansvaret og risikoen for produktet, indtil vi har modtaget det/dem retur. Vi anbefaler derfor, at du gemmer kvittering for forsendelse samt trackingnummeret.

Produkter med fejl

Du har to års garanti fra købstidspunktet på fabrikationsfejl. Almindelig slitage såsom ridser i farve og på glas betragtes ikke som fabrikationsfejl. Ligesom mekaniske fejl påført af dig selv heller ikke er fabrikationsfejl.

Hvis produktets fejl er dækket af garantien vil vi reparere eller ombytte produktet til et lignende produkt. Vi kan ikke altid garantere, at den samme farve er på lager. Hvis det ikke er muligt, vil vi tilbyde en rabat, en ombytning eller en returnering af beløbet.

Hvis du opdager en fejl er det vigtigt, at du indgiver din reklamation indenfor rimelig tid efter, du har modtaget produktet. Dog altid indenfor to måneder.

Hvis reklamationen er gyldig vil vi informere dig om, hvordan du returnerer produktet såfremt returnering er nødvendig. Send ikke produktet retur, før vi har aftalt, hvad du skal gøre.

Vi beder dig venligst sende en email med detaljerne i din reklamation og et foto af fejlen. Det er ikke et krav, men det er en stor hjælp og vi vil kunne behandle din reklamation hurtigere med disse informationer fra dig.

Klagemulighed

Hvis vi mod forventning (det er aldrig sket) ikke finder en løsning, kan du klage til "Konkurrence - og Forbrugerstyrelsen" på forbrug.dk. Hvis du sender en klage til os beder vi dig bruge denne emailadresse: service@carlottasvillage.com

Øvrige betingelser

Gavekort

Gavekort fra www.carlottasvillage.dk er gyldige i to år. En eventuel mindre overskydende værdi efter et køb kan refunderes op til et år efter udløbsdatoen på dit gavekort.

Søg


Dansk

Skift sprog